Almost leaving.....

14 januari 2013 - Venray, Nederland

Nu is het dan echt bijna zover! As woensdag vertrekken we naar Dubai, en van daaruit gaan we verder richting Singapore, Laos, Cambodja en de rest van ZuidOost Azie...:)

Hoewel ik er lange tijd heel rustig onder ben geweest, zijn sinds vandaag de kriebels echt toegeslagen. Spannend!!! Heb er heel veel zin in, ben heel blij, maar ook nogal hyper, dus hoop maar dat ik nog n beetje kan slapen de aankomende nachten...

Ik ga iig tijdens de reis zoveel mogelijk foto's en reisverslagen op deze blog zetten, zodat iedereen die dat leuk vindt ook een beetje kan volgen wat ik allemaal zie en beleef in den verre!  Enjoy alvast!!

Liefs,

Cecile

1. Reislogger:
    14 januari 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ellen:
    15 januari 2013
    Komt helemaal goed, dat weet ik zeker!!
    Geniet er maar lekker van.

Liefs Ellen x
  3. Roos:
    15 januari 2013
    Dag lief hypertje!!! Jammer dat ik je vandaag niet meer zie. Geniet nog maar even van de sneeuw, die zul je voorlopig (hopelijk!!!) niet meer zien.
    Lief zuske, dikke zoen, Roos
    17 januari 2013
    Update update!!!!! ;-)
  6. Roos:
    19 januari 2013
    Een berichtje van Cé per mail:

ik zit nu op het vliegveld in dubai en heb eindelijk voor t eerst wifi!! woehoe, ik had in dubai eigenlijk overal wel wifi verwacht, maar dat viel n beetje tegen..:(
    we zijn vandaag op de burj al khaliffa geweest (je weet wel die hoge toren). En vanmiddag en vanavond zijn we in de woestijn geweest. was wel gaaf, en mooi/indrukwekkend ook wel de woestijn. o ja en ik had gesandboard, :) nu zitten we op t vliegveld te wachten op t vliegtuig naar singapor, t is hier nu 23.58 en t vliegtuig veryrek om 03.25, dus dat duurt nog wel even en wordt ook niet zoveel slapen:) hoe is t in hollande? alles ok? nog steeds sneeuw? hier wad t trouwens ook niet zo warm 15 tot 20 graden. en in de schaduw en met de wind erbij was t soms best wel koud. maar nu gaan we gelukkig naar warmere gebieden toe:)
    ik kan de site pas updaten als ik ergens in n internetcafe kan, want dat kan niet via mn mobiel...maar ik dacht dan mail il je gewoon vast n update (dat kan nl wel via mn telefoon).
  7. Roos:
    19 januari 2013
    Hé, wat leuk! Een update van Cé! ;-)
  8. Mama:
    20 januari 2013
    Leuk, vanmorgen geskypt en nu dan je reisverslag en de foto's.
    Prachtig en indrukwekkend allemaal. Fijn, dat jullie dit nu meemaken. Geniet er samen maar volop van!!!
    Liefs, mama.